TUAH....ku mmg kureng bertuah!!

Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia....tak siapa tahu! Eh yeke pepatah bidalan aku ni? Macam sumthing wrong sumwhere je.hihi..lantak ah

dok belek kosmo tadi..(belek kat pc je,bleh?hihi...) adala satu artikel sorang akak menang RM88,888 dengan hanya shopping barang dapur di Tesco..waaaaa, giler punya bertuah tu. Free semedang je dapat duit gitu.

Tula, rezeki tuhan nak bagi tak siapa tahu kan. Syukur alhamdulillah jelah. Akak tu dgn eksited je ckp..

"Saya selalu berbelanja di cawangan ini yang hanya terletak lima minit perjalanan dari rumah saya. Saya hanya memasukkan satu borang penyertaan dan tidak sangka ia berjaya.




Ok kak, jangan lupa bersedekah plak ya, jgn ingat nak joli je.hehe..yang ku herannya, Incik wakil Tesco tu plak macam terlebih eksaited dari akak tu..macam dia dpat share plak nnti..huhuhu


Aku ni seingatnya masuk peraduan, jarang sangat la nak menang apa-apa. dari dulu lagi, 5 tahun mengaji unibersiti, tiap2 tahun annual dinner, haram no aku naik. Bukan no 4D ar, no cabutan bertuah..hadiahnya koman jer, tapi perasaan dpt benda free tu best je. Malangnya 3tahun diploma n 2 tahu degree, haram aku x penah dapat satu apa.huhu

Aku plak, kalu peraduan nak masuknya yang senang2 je, yang kena jawapan dah ada, yang xde slogan baru aku minat nak masuk. Hadiah tak mahal pun takpe asalkan benda tu duiiiiiiiitttttt..hehe n barang2 limited edition yang takde kat kedai aku suka la.hehe

tapi ada la skali aku penah dapat hadiah limited editon ni, tanpa ku sangka2...nak tau apa dia? haaa, tunggu next entry ek..hehe (bajet ramai yg followwww....)
*
*
*
*
*
*
*
*
heart ; muis

 

Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM