UNTA.....black paper!!

sila baca macam ajis sattar dlm filem ali baba bujang lapuk...tq

assalamulaikum..
apa khabar anta ente semua..
ini ada satu benda ana mau cerita..

anta ente semua kenal ini apa?


ya, ini incik unta lah..manyak hemsem, bulu mata lebat, tekaknya panjang, bonggolnya dua..

ana mau ceritalah pasal ini punya unta..ana sudah termakan la ini unta, masak black pepper lah..

penat: tukar balik nada biasa..hehe

kat melaka aritu, kat umah abg aku, elok je sampai aku terasa lapar yang tak hinggat. so lepas mandi, siap2 ku pun bergegas turun bawah n masuk dapur..

kak ipar ku adala, tgh siap2 lauk..

kak, laparla, ada nasik tak?
tu akak dah panaskan, lauk je x hidang lagi..

ku jenguk dlm periuk ada asam pedas ikan parang dgn daging black pepper..

wah, sedap ni..hatiku berkata2..ku ceduk nasi lebihla sket.hehe. Ambik kicap dlm peti ais, baru sedap..

aku pun makanla dgn berseleranya. Walaupun aku ni anak pure kelate, tapi aku mmg suka sgt dengan asam pedas melaka ni, sebabnya walaupun berminyak, tapi kuah yang pedas  n masam2 tu, mmg faveret aku la. kalu g melaka, kka ipar aku mmg tak miss ah masak asam pedas ni..



macam ni ah lebih kurang asam pedas ikan parang kak ipar aku aritu, cuma xde nenas je.hehe

n lagi satu lauk, daging black pepper. Fuhh, mmgla faveret aku sgt2, so aku mkn x hingatla, siap menambah lagi sesenduk nasi aku ni..



ginila lebih kurang daging black pepper tu..hehe....tapi
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
rupanya daku tertipu..huhuhu

daging yang aku ingt beef biasa tu rupanya daging unta..Yessssss, daging unta!!! tapi akak ipar ku x ckp masa tu takut aku termuntah.huhu

mula tau tu rasa kembang gak tekak, tapi xpela, atleast wpun tak g mekah lagi, dah merasa la aku daging unta.hehe mahal pengalaman tu...hehehe


Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM