its POSITIVE!

of course la positive! takkan negative kot.hehe
sex bebas?-aku bebas
operate masuk darah?-aku bebas
kawan dgn org ada hiv?-aku bebas
share jarum suntik dadah?-aku bebas

so apa chance aku nak kena hiv positif? 0-0-0 percents.hehe




tapi mandangkan first time aku buat ujian hiv, walaupun yakin 100 peratus, tapi sementara duk menunggu kepustusan tu sama ada satu line atau dua line.....haish, debar jugak weh.hahahaha

even b pun yang baru buat segala jenis ujian darah sbb operate lutut ritu pun, dia ngaku ada sket berdebar.haha nape B? i smell sumthing fishy here......hehehehehe



turn B dulu..hehe




B dah siap..turn aku plak. cuak cuak cuak.haishhhh




ahdui, x sakit pung.hehe. darahku cair je..macam B punya pekat..



nampak tak? satu line je kat area purple tuh..means positive.hehe




pengisian form utk urusan nikah kahwin nanti...

dah selesai satu hal penting dalam urusan borang nikah kahwin. Ops, kursus x lagi.haha rileks je aku ni, x sampai dua bulan pun lagi

xpela, 50% dah setel..buat2 rileks je.hehe






Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM