me n B...





dis weekend, spend hujung minggu with B on sunday..dlm kul 11 dah siap2, dekat kul 1 baru B kuar ofis..huhu cair dah makeup i tau, mood pun nak lari dah sket

bila B sampai try la control, sian B dia dh penat, kalau aku plak wat muka..tak patut la kan?hehe...yey muis, u can do it girl!!hehe hanya aku n B yang faham..B faham kan?kan?kan?

first destination, g maybank sebab B nak setelkan keje dia. Arini mood dia kureng sket, so dia membebel tak puas hati pasal collageous dia, aku dengar jelah.hihi

b tengah bebel, muncung je mulut.hehe



lepas bebel dia cakap dia ngantuk sebab takleh tido tengahari..


lepas setel keje B kat bank, kitorang singgah makan. Aku nak makan mee celup je, B plak nak makan nasi kak wok. Eei x selera tekak la nak makan gulai tengari buta ni. so B bungkus, n bawak g makan kat kedai mee celup.hehe..ke lagi elok bungkus mee celup makan kat kedai kak wok ek B?hihihi...



dah kenyang makan, lagila b mengantuk. nasib baik dia tak tertido kat situ...ish ish ish




mee+mihun+kuewtiow sup...sup sedap, tapi mee macam banyak bahan kimia jek..euww



ABCM...air batu campur miskin. Kacang takde, jagung takde..dahla sume tu kesukaan aku, hampeh tol. Baik minum sirap campur susu letak ais jek..(bunyi macam air bandung je..hehe)



tekun aku hirup kuah sup sampai licin...burppp..alhamdulillah, kenyang...



after that, kul  2lebih ku anta B balik ofis, n then aku rembat kete B bawak g setel keje kat kb lak..singgah balai islam tuk daftar kursus kawen, n then g anta resume kat BSN n trus bergegas balik rumah sebelum jalan stat jem orang balik keje plak, nasib baik cuaca redup je, siap hujan cat n dog lagi, so xdela berpeluh ketiak aku..hihi

skang sambung cite ngan B sesi petang plak.........

*
*
*
*
*

*
*
*
*
(
*
*
*
*
*
*
(

hmmm, malas plak..sambung lenx jelah...... ;-)











Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM