sebuah kedai di kaki bukit.......



kalu baca dalam nada seram, mesti seram je kedai ni. yela, duk kat kaki bukit sangat. orang yang bertapa atas bukit marak tu jelah agaknya pelanggan tetap dia.hahaha

actually bukan kedai dalam hutan pun, tepi jalan besar jem, saje je nama kedai kasi gempak. tapi ku rasa kalu kedai di pinggir bukit lagi sentimental kot? ntah, gasakla...


memandangkan skang tak berapa sehat, batuk2 je, nak makan nasi pun x selera. malam-malam, time sejuk batuk terkokol-kokol macam nak tercabut anak tekak, macam nak terkeluar bijik mata aku, dapat pekena tomyam panas masam-masam masin alangkah nikmatnya..




aku yang masih ceria menanti order siap. 

tomyam putih sedia untuk dinikmati seorang diri..

actually. makanan dia aku leh bagi rate 6/10 jek, xdela best sangat pung  tapi servis bestla. makanan pun cepat siap, xdela aku nak menahan kegeraman di kala tengah kelaparan.hehe

satu je aku perasan, tiap kali aku g sorang or g makan dgn B asik abang yang kurus tinggi tu je datang ambik order, padahal ada dua tiga orang lagi pelayan yang len. pelik tol..okla tu, ada pelayan khas.hihihi



Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM