Tuesday, May 31, 2011

jerawat & tension!

lagi 5 hari aku dah nak akad nikah..
tiba tiba pulak jerawat menyerang aku.
pipi kiri 2 ketul
tepi hidung seketul
atas dahi dua ketul
pipi kanan seketul..

gila ke hapa jerawat ni?
tak penah penahnya aku diserang macam ni skaligus
geramnyer!!!!

slalu jerawat aku naik seketul sebelum period je
pastu takde lah..
agaknya mesti sebab aku tension nak kawin ni..
nak kawin sepatutnya hepi!
tapi aku?
tension je manjang...

skang ni tido pun dah tak berapa lena
asik tersedar je
pastu bila dah sedar, dah tak boleh tido
bila sedar je otak aku berjalan
berputar ligat fikir macam2 tak nak berenti..

ish tensionnya..
aku tension...
aku tension..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...