Monday, July 11, 2011

intro dulu...

wah..hari ni baru rasa bersemangat nak berblog hal kawenku sebulan lepas..hehe
actually malas pun ada, tapi takpela..
untuk kenangan bila dah tua, nanti tak ingat..hehe

nak statnya dari persiapan dulula kot
actually 2,3 minggu sebelum nak kawin ada masalah sket pasal keje
tapi takpelah, hikmah sebaliknya aku ada masa yang banyak untuk setel hal kawen..

mandangkan kat rumah memang takde adik beradik yang nak menolong, 
sumenya kena setelkan sendiri..huhuhu
memang penat la sangat ke hulu ke hilir..
tapi takpela seumur hidup insyaallah sekali ni je aku kawin..

nak kawen ni memangla adala jugak a few masalah yang timbul, 
masalah kewangan
masalah dengan pakaian
masalah dengan orang perseorangan
tapi okla akhirya semua setel n majlis pun berjalan dengan lancar..
syukur alhamdulillah..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...