Thursday, July 28, 2011

pengantin sakit


cerita hari nikah
bangun je pagi tiba tiba rasa sakit tekak
sakit bila nak menelan..
aduii takkan la hari nikah aku ni jugak dia nak buat hal

sebenarnya benda ni dah biasa pun
sakit tekak nak menelan ni sebab aku memang ada tonsil
takdela sampai demam apa
tapi seksala
n buruk la muka aku sebab berkeriut muka tahan sakit masa nak menelan..huhuhu

dahtu nak buat cane
ubat memang takde stok
pagi2 dah kena bangun n mandi sebab nak kena makeup untuk akad nikah
so abaikan jelah dulu
tapi bila aku bangun tido n terasa je sakit aku terus g bilik mak
kejut dia dari tido
n bagitau sakit tekak sambil nak menangis 
hahaha
aku memang takleh blah kalau sakit gak
mulala ngada nak menangis sume
sakitnya tak seberapa pun

then dekat kol 9 siapla makeup
sebab masa tu cik arn dah ada ada mintak tolong dia berenti kat klinik ikhlas belikan ubat n aku tunggu dalam kete
bukan saja nak ngada2 susahkan dia
tapi malula dah pakai baju nikah n makeup sume orang tengok

so arn cuma belikan ubat tahan sakit tekak n ubat kemam..
so aku sampai je rumah terusla makan ubat tu dengan harapan sakitnya berkurangan
masa tulah aku baru ingat nape aku buleh sakit
sebab sehari sebelum nikah tu aku g makan kenduri n aku ratah sambal ikan bilis dengan kacang banyak gila
padahal aku dah tau tonsil ni memang pantang makanan berminyak n pedas
padanla muka aku
pastu cakap kat mak dia bebel jelah marah
huhuhuhu


ubat biru untuk kunyah
sedap giler macam gula2..hehe

nampak tak tarikh kat paket ubat tarikh nikah aku 5/6/2011.hehe
akhirnya, atas sebab misscommunication, pernikahan aku dilewatkan dua jam..
so by the time dah akad nikah alhamdulillah tekak dah ok
ntahla, aku pun dah lupa
agaknya masa tu dok kalut kalut sampai lupa sakit tekak kot..hahahaha




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...