semakin hampir....



malam tadi aku tertido masa teman B tengok f1 qualification round
then aku bermimpi lagi
mimpi seolah olah dunia hampir kiamat
hanya aku seorang yang masih ada
berdiri di atas sebuah bangunan
melihat semua kehancuran yang berlaku sekeliling aku
masa tu tepat jam 0518 petang
kiamat akan berlaku tepat masuk waktu maghrib..
tiba tiba aku terjaga
rasa takut
seminggu lepas dah sekali aku bermimpi pasal kiamat
mungkin aku terlalu banyak fikir kot..

tapi takpelah atleast sedikit sebanyak boleh menginsafkan diri aku
sebab aku tahu aku memang banyak dosa
dosa pada mak ayah
dosa pada suami aku
dosa pada orang sekeliling aku
dan paling banyak dosa kepada tuhan aku

aku harap kedatangan Ramadhan kali ini dapat menjernihkan balik hati hitamku
dapat menambahkan lagi timbangan pahala aku
dapat mengurangkan sifat mazmumah aku
terimalah ibadatku ya Allah
amin ya rabbal alamin..


Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM