cant wait...


to watch new movies the rise of the planets of apes
filem ni akan release kat big screen on 4th august




tapi aku duk kelantan
so berangan jelah nak tengok kat wayang..
huhuhu sungguh tidak adil..

tok guru puhleeeaseeee buat wayang balik kat kelantan ni..huhu
mengidam jelah aku nak tengok cite ni
takpela terpaksala tunggu keluar dvd n suh B belikan
cetak rompak pun hokey..hahaha

dalam series planet of the apes ni aku tak penah tengokla yang lain
tapi bila keluar je priview cite ni teringin sangat nak tengok..
aku mengidam kot..hahaha
 aku dari dulu lagi memang kalu cite pasal berukera ni memang minat sangat sangat
berukera ni takdela comel pun tapi ntahla
suuukaaa sangat sangat

ingat lagi masa sekolah rendah aku minat sangat kat buku cite 
Berukera Dari Planet Ulba by Ismail Sarbini
dah 15 tahun weh
aku still ingat tajuk n jalan cerita buku ni
kalu jumpa konfem aku baca lagi..hahaha

bila aku search pak goggle aku jumpa yang ni

ada pun..tapi 2nd edition
cover pun memang lainla
dah jadi siri sastera melayu kanak kanak dah pun
macam tak best je
tak classic langsung
huhu



Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM