edisi entri basi: bulan madu awan biru; tayar pecah

assalamualaikum

edisi bulan madu bersambung lagi
kali ni di kl lumpur.hehe
tengah bergembira tiba tiba terjadila tragedi
tayar red viva pecah ditengah tengah highway
masa tu B bawak dalam 100km/j
duduk line tengah

B elok je masa tu dok riang gumbira menyanyi lagu 
tup tup tayar dah pecah
nasib baik b cekap je.hehe
tengok je kat cermin belakang memang banyakla khazanah yang tertinggal di tengah jalan

b terus berhenti tepi highway
aku macam panik je
nasib baik tayar spare memang ada
so tengah panas terik tu B sampai berpeluh tukar tayar

yang aku ni pulak sebuk nak teman B
B suh tunggu dalam kete je sebab tepi highway
tapi aku plak nak teman kat luar nak tengok takut B ditabrak
pastu B insist suh aku masuk dalam kete jugak

masa tu B tengah jack nak tukar tayar
aku pulak menonong g masuk duduk dekat belah B tukar tayar
selamba badak je
hahaha lepas B sound tu baru aku perasan
macam la berat aku ni sekg
kesian laki i..hehe

tapi syukur la walaupun tayar kete pecah ditengah highway tapi kitorang takde apa apa
kot tak free je masuk paper
"pasangan pengantin baru 5 hari berkahwin ..... nahas jalan raya semasa berbulan madu"
hahahaha panjang la plak tajuk kat paper nanti

lepas tukar tayar dengan bumper terkopak kitotang pun slow slow terus perjalanan sampaila USJ
then terus ke bengkel untuk baiki balik mana yang rosak
B pun terus tukar dua tayar depan red viva sebab esoknya dah nak balik kelate

sekian, bersambung lagi ek..





Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM