ramadhan keduapuluhsatu

assalamualaikum

hari kedua21 berpuasa
hari ni akan berbuka puasa ditempat kerja B
B dah bawak siap2 baju melayu masa g kerja pagi tadi sebab dia malas nak balik
dalam 6.30 aku siap siap n gerak g IKBN
malas nak gosok baju kurung
so aku pakai jubah biru gelap aku dengan tudung hitam
simple je
dah sampai kena tolong B kat kedai pulak
haihhh..
kena beli angkat ais apala
tak tau ke orang dah pakai cantik cantik ni.huhu

dah kol 7 baru B nak gerak g dewan makan
aku dah ajak pergi awal
tapi nak menyapula apala
orang cakap dah nanti takde tempat tapi dasar orang degil
menyampahs je aku
nasib baik ada jugak tempat

duduk je kat meja tu tengok lauk alahai
takde kelass betol la ikbn buat jamuan berbuka puasa
buat malu kat pengarah je
yang ada cuma lauk singgang merah tulang/daging
ikan bawal sweet sour la kot
ada ikan kering
ulam n budu
n ikan bakar tawar buat cicah dengan budu

lauk budak makan lagi kesian
ikan goreng bodo je aku tengok
ikan pulak kalu elok takpe
dapat kat aku dulu lagi aku bagi kat kucing
macam kesian je
aku dulu duduk asrama takdelah makan teruk gitu

IKBN ni kata bawah badan kerajaan
next time buat jamuan berbuka puasa buatla kat hotel ke
tak mampu hotel restoren ada berlambak
hmmmm...

bila dah siap makan dapat doorgift dr hospitaliti
biskut raya
cantik tapi...........................................................
























tak sedap!!!!!
seketul je aku makan..hehe
next entri aku akan cite pasal ketidaksedapan produk hospitaliti ikbn bachok pulak
muahahaha




Comments