Sunday, August 07, 2011

ramadhan ketujuh


hari ni berbukak sorang
di tempat keje
walaupun break 2 jam tapi tak balik rumah
so hari ni pegi bazar ramadhan telipot
teringin nak makan akok jagung
sedap..sebab tak manis sangat
n beli jugak pulut sekaya
pun sedap
n beli nasi kerabu ayam bakar
sebab dah lama tak makan nasi kerabu.hehe

lepas balik keje lupa nak keluarkan ayam dari peti ais
sian B bersahur makan nasi dengan ikan masin je.huhu
sori darling
yang bininya bersahur tengahari siap buat nasi goreng kg dengan ayam kunyit lagi
hahaha arini last day
rasanya esok dah boleh puasa ;)

hmmm hari ni nak g bazar mana pulak ek?


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...