ramadhan pertama..

hari pertama..
aku tak bangun sahur pun
bukan tak sedar tapi malas
B bangunla minum air jugak
aku memang dh bli stok susu anlene coklat
tapi still jugak taknak bangun
supper pun tak..

balik je dari kedai tengah malam tadi 
aku terus masak nasi goreng ikan masin
pastu goreng ayamas drummet untuk b
so bila B dah kenyang dia cakap dah taknak bangun sahur
yang aku pulak masa balik memangla rasa lapar
tapi bila dah siap masak macam tak selera pulak nak makan
ratah drummet je seketul n makan sesudu je nasi dari pinggan b..
sedap..hehehe

pastu bangun je pagi tadi lepas b g keje aku basuh baju
n tertido balik sampaila tengahari
sedar bila b balik kol 12
pastu bangun jemur baju n mandi
tunggu nak smayang zohor n boleh pulak aku tertido lagi
huhuhu tak tahula nape jadi macam tu

biasa aku memang jarang tido balik lepas bangun tido
so arini datang keje rasa badan pun letih je
takdela lapar sangat pun puasa
ok je sebab dah biasa sangat tak sahur

untuk hari ni tak tahula nak makan apa lagi
sebab ni first time nak bukak puasa beli kat bazar kubang kerian ni
tak tahu lagi apa menu yang menarik hati aku





Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D