Monday, September 19, 2011

edisi raya 2011- persiapan raya@duit raya



assalamualaikum

duit raya tahun ni B cuma tukar rm100
cukupla tu nak bagi anak sedara B n aku
sampul aku dah beli siap siap singgit je 10 paket




yang sampul biru aku isi singgit je
untuk budak 5 tahun ke bawah
yang paket mickey dengan yang kuning aku isi dua ringgit je
untuk anak sedara n sepupu yang sekolah rendah
sampul rhb aku isi rm10 untuk anak B dengan baby baby anak sedara yang baru lahir tahun ni

motto duit raya aku tahun ni
"biar sedikit asal ikhlas...."
jangan marah ya adik adik
kita jumpa lagi tahun hadapan
dengan jumlah duit raya yang sama jugak..muahahaha





1 comment:

east said...

iskhh suri tak dpt punggg sampul RHB tu..tak aciiii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...