Wednesday, September 21, 2011

jom layan dulu sepukul...










best bangat lagu ini
ada unsur unsur indonesia
yelah dah dulu iwan ni penyanyi dangdut
bagusla kalau dia dah insaf
semoga lebih ramai artis yang insaf lepas ni
dah nak muntah aku tengok bermacam ragam artis yg poyo n tak sedar diri macam ko boleh hidup seribu tahun lagi

       sepohon kayu daunnya rimbun
       lebat bunganya serta buahnya
       walaupun hidup seribu tahun 
       kalau tak sembahyang apa gunanya

kalau perati lagu ni sebenarnya pantun..hehe
lagu faveret aku selalu nyanyi kalu aku boring.hehe
insap insap insap 
selamat beramal


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...