KALI PERTAMA.....starting my own blog!!




assalamualaikum


Buah cempedak diluar pagar..
Ambik galah tolong jolokkan..
Saya bdk baru belajar..
Kalau salah tlng tunjukkan..

Setiap benda ada kali pertama. Hari ni sempena tahun baru, 1 Januari 2011 hari pertama im starting my own blog. Tobat aku x reti, tapi dgn bantuan akak tercinta aku, si cantik manis Isroha Ismail owner @icalleditjourney.blogspot.com, lahirla its My Muis life.

Nape aku pilih itsmymuislife? Sbbnya mstla blog ni berkenaan dgn life aku..n disebabkan aku minat giler kat lagu Bon Jovi Its My Life, so aku cantum je tajuk lagu tu dgn nama glamer aku semenjak 14tahun yg lps, Muis..@itsmymuislife.blogspot.com..

Actually aku x harap pung blog aku ni seglamer blogger2 yg len, n seramai2 follwer mcm yg len. Aku cuma nak menulis since writing ni mmg my passion sejak dr zaman sek naim lagi..Aku tls novel remaja utk suka2 je..smpai skang aku masih simpan novel yg aku tls tu, tp sekerat jalan jelah. Masuk je diploma, menulis kemana, novel pun ntah kemana..hehe

Tapi dh zaman pun semakin maju, mana ada dh org nak menulis dlm buku tulis bergaris dua, so outdated.haha..diary pung mls nak bli n nk tls, penat tgn, kena bli pen lg, so + - / x, blogla medium penulisan aku yg seterusnya..

Ya Allah Ya Tuhanku, kurniakanlah kerajinan padaku utk selale mengupdatekan blog ku ini..Amin!!!!



Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM