aku dah demam!!



assalamualaikum



bila,
muka berbahang
tekak berkahak
hidung berair
belakang pun sakit

sah, konfem,
aku demam!
atlast aku tewas jugak dengan cuaca hujan panas ribut petir sekarang ni
yang menyebabkan ketidakseimbangan hormon dalam badan aku
huhuhu

aku ni memang susah nak demam
kalau rasa tak sedap badan je terus makan ubat
memang taknak biar melarat
tapi malam tadi ok je
sihat normal ceria kanak kanak ribena
tup tup bangun pagi tadi dah rasa lain macam

tapi terpaksa jugak bangun mandi and pergi kerja
mandi sejuk ketar macam nak terguling aku kat bilik mandi tu
pijak je simen rasa lemah lutut aku
sejukkkkkk
B sedap dok berlingkar dalam selimut
jeles saya tau
huhuhu

pagi ni nak makan memang tak selera
minum milo kotak je untuk makan ubat
and untuk tenaga
dah beli nasi bungkus dan roti
tapi macam taknak je
cepatla kol 2
aku nak balik tido n rehat
kalau tak kebah lg, esok terpaksa cuti
huhu





Comments