isnin yang nyaman dan membahagiakan...



assalamulaikum

hari ni tak tahula nape
rasa hepi, tenteram dan bahagia je
walaupun B sakit gigi.muahaha
bininya terlebih hepi

pagi pagi dah get a thing dengan B.hehe
pastu B mc tak masuk keje sebab sakit gigi
seronok je buleh baring baring
cuaca pun nyaman, sejuk
tapi aku golek golek sampai kol 8.30 pagi je
kena bangun basuh baju banyak sangat
B sambung tido jelah
sebab malamnya dia makan Ponstan sampai dua biji
mata pun tak boleh buka

aku basuh jemur n lipat baju
sampai 2,3 round
penat ya amat
kejap kejap masuk baring kat bilik
penat sebab mesin manual
tapi B dah janji next year nak tukar mesin basuh automatik yeay

dalam 11 lebih dah siap semua
rasa mengantuk
so masuk bilik sambung tido
masa ni dah stat nak hujan renyai balik
seronoknya boleh tidur
sambil dipeluk suami.muahaha

dekat kol 1 tersedar sebab rasa lapar
cakap kat B
"B, sayang laparla.."
"B pun lapar jugak.."
B terus keluar bilik
aku sambung pejam mata
lepas tu bunyi ketak ketuk kat dapur
aku pun bangun tengok B tengah siap lunch
hehe sayang B

B cakap lepas makan boleh terus masuk keje
makan nasi dengan ayam goreng and ikan singgang
sedap walaupun aku teringin nak makan sayur lemak
hehehe
seronok arini
sebab B ada..tu je!!!






Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM