salam maal hijrah



assalamualaikum


tahun ni tanggal 27 nov bersamaan dengan tahun 1433hijriah
cepatnya dah beralih lagi ke tahun baru islam
cuti umum lagi
hehe senyum lebar semua


kalau awal muharam apa sambutan dia ek?
buat asyura kan?
tak ingat pulak.hehe
and akan berkumandangla lagu faveret aku ni







kalau dengar lagu ni memang aku akan rasa bersemangat
and lepas tu akan rasa sebak dan terharu
mesti sampai bergenang air mata aku.hehe
layan je

lepas tu kat tv akan adala sambutan maal hijrah peringkat kebangsaan
ada nasyid, perarakan
mak aku mesti pagi pagi dah layan tengok sambutan maal hijrah ni kat nasi lemak kopi O.hehe

okla, salam maal hijrah untuk semua
berubahla ke arah yang lebih positif okay
daaaa





Comments

  1. salam Muis...salam kenal dr k.atie.Terima kasih singgah ke blog akak yer.Jgn lupa singgah la lagi :)

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D