xtvt di kala boring versi muis



assalamualaikum


wah dah berapa hari tak bercerita dalam blog ni
busy dok nengok/menghabiskan masterchef us season 2 kat youtube
dah rasa macam nak muntah nengoknya baru rasa nak berblog lagi.hehe
takde apa yang nak bercerita pun
still malas nak transfer gambar dari kamera, dari henfon

what a boring day today
nak buat apa lagi selain memblog?
baca novel?
makin hilang skill 1 hari 1 novel
latest novel beli rm2.50 sejam from norhayati berahim
dah baca half from the novel pun
tapi still tak jumpa ayat rm2.50 sejam
huhuhuhu wtf
novelis sekarang ni trend buat tajuk novel ranggi n comel jek
takde dah tajuk tajuk jiwang pitis berbunga bunga
semanis cinta, janji setia selamanya, aku cinta kamu..hihihi
sume nak buat tajuk ranggi jek
lantakla asal ceritanya best sudah

layan youtube?
sekarang tengah melayan cover version from najwa latif
yang best dari dia kalau berpacaran, one in a million, aishiteru, baby
best sebab suara dia macam manja manja gitu
dulu mulanya aku macam tak suka dia
apala lagu cinta muka buku la hapa la
tapi dah kerap dengar wah macam best je
dengar pulak lagu lagu best  yang dia nyanyi
sedapla telinga nak mendengarnya.hehe

next xtvt aku kalau boring ialah merayau cari blog yang kelakar
baca baca, layan gelak gelak
takpun baca komen kat gosip artis
wah ralit gitu.hehe
blog walking sana sini
kalu jumpa yang best sangkut la lama sikit
tapi kalu yang best, kalu yang kelakar macam jarang la pulak update
tu masalahnya

lagi xtvt aku adalah melayan hindustan
kalu boring tengok cerita layan la lagu lagu jek
aku dah jumpa satu channel tengok full movies hindustan
yang lama yang baru semua ada
siap dengan subtittles lagi
walaupun in bi tapi dah ok sangat la tu
kalu tak sepatah haram tak faham apa.hehe

tu jelah a few xtvt yang selalu aku buat dikala kebosanan :)





Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM