penangan ombak rindu

assalamualaikum

merata rata orang bercakap pasal ombak rindu
novelnya yang dah berkurun lama tu tiba tiba naik carta no 1 kat top selling novels
kutipan kat pawagam tak taula pulak aku berapa
tapi for sure box office la

last two week adala kuar filem ni kat astro first
so tanya B nak tengok ke
B peminat filem and drama melayu
so belila
start main malam tu dalam pukul 10
tak sampai sejam kot aku tertidur

komen aku?
hmmm biasa aja
tipikal cerita melayu la
lagipun aku bukan peminat maya and aaron
lagipun durasi filem kejap je
tak feeling
layan novel lagi best.hehe

tiba tiba dalam class tadi students aku
yang rata rata baru 4 and 5 years
dok cakap kita dah tengok ombak rindu
yang lain pulak rumah kita ada cd ombak rindu
wallah hebatnya penangan ombak rindu
mengalahkan penangan angry birds pulak
huhuhu


Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM