new interest!

minggu ni star world ada tayang new series 'Revenge'
tengok dia punya iklan memang macam best je cite ni
so memang taknak la miss dia punya premiere
tapi rumah B astro sekarang tengah out
so termissla sebab weekdays aku memang tak balik r=tidur rumah mak
then semalam terlupa nak check ada ke tak dia punya siaran ulangan
so dok ralit buat kerja mengemas kelas semua
tup tup dah dekat kol 6 n chechk astro rupanya ada ulangan kol 6.10
apalagi berdesupla aku berkejar balik rumah
plan nak bungkus makanan pun kansel nak tengok tv punya pasal
sampai rumah cite tu dah start 2minit
sepupu aku tengah tengok dragon ball pun aku tak layan
ambik remote terus tukar channel
first iklan baru aku g solat asar
perangai cam haram je.muahaha

tapi memang tak rugila sebab cerita ni memang best sangat
memang kena dengan selera menonton aku
dia start cerita tang part yang dah memang climax
then pastu baru dia flash back balik
siapa yang tak tengok memangla rugi
rasa tak sabar nak tengok sambungan dia next week.hehe


Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM