ubat batuk

assalamualaikum

semalam singgah klinik swasta cari ubat batuk
sebab yang lama dah habis
so aku cari yang ada perasa sebab yang biasa memang tak boleh nak telan nanti
so akak tu bagila yang perasa blackcurrant dia cakap
sebab kat botol takde tulis aku konfemkan la balik
dia cakap ye, ada perasa sebab doktor yang cakap..
lepas tu aku tengok kat botol dia tulis dry cough
aku cakapla aku nak chesty cough
sebab aku batuk berkahak
dia cakap takpe boleh belaka
so aku malasla nak argue so ambik jelah
malamnya makan sekali
pagi tadi n tengahari ni dah minum lg dua kali
tapi aku punya batuk still sama
takde berkurang pun
so aku bukak la google cari info
kalau batuk berkahak kena minum yang macam aku beli sebelum ni expecxtorant
kalau dry cough untuk batuk batuk light jelah
geram betol
ada ke kerja kat klinik bagi info salah macam tu
bukan ada kelulusan nak decide jenis ubat nak guna pun..
hampehhhhsssss
membazirkan aku punya duit aja..

Comments

  1. Salam Muis..semoga cepat sembuh ya..sama la ngan atie sekali.Payah klu batuk ni..nk mkn pon kena la pantang minyak & bergoreng..kang melarat lak..
    Teriam kasih singgah ke blog atie/k.atie

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM