usaha tangga kejayaan?



assalamualaikum

dah nak genap setahun aku kawen kan
so sape taknak ada baby
hubby pun dah mula bagi hint pasal baby
dah mula bertanya pasal waktu subur
dah mula suruh beli pregnancy test
dah mula cakap 'ntah2 nak dapat adik' kalau aku atau dia rasa tak sehat
dan dia jugak dah mula membelikan aku pemakanan/minuman yang menurut kawan dia salah satu usaha supaya isteri mengandung



cocoa power collagen tu aku minum jarang jarang je sebab takut kafein sebabkan aku migrain
rasanya sedap tapi kalu air terlebih je dia jadi tawar
yang susu kambing tu baru je beli
tak pernah try lagi
sebab aritu terbaca nabil raja lawak bagitahu dia dengan wife dia amal minum susu kambing
 kisar dengan kurma
yang aku beli ni memang susu kambing yang dah dicampur dengan kurma and madu
aku tak biasa minum susu putih
biasa anlene pun aku minum yang berperasa coklat
tak tahula boleh telan ke tak nanti
tak pun campur je dengan milo
tak tahula keberkesanannya
atleast ada usaha..





Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM