B, bila nak pegi makan char kue tiow?

assalamualaikum

wah tajuk entri kemain lagi
siap dialog bagai.hehe
semenjak dua menjak ni dilog nilah yang aku dok ulang setiap malam
rasa macam dah lama sangat tak g pekena char kue tiow
B sekarang tiap malam bukak  kedai termasuk jumaat sabtu
so memang tak boleh nak pergi la
kalau bukak siang hari mau je aku drive pergi sorang.huhu

kalau dulu atleast sebulan sekali
setiap malam jumaat kitorang akan g sana
tapi sekarang nan hadoo
B cakap tunggu dia tutup kedai baru pegi
menyampahsss




nilah nama kedainya
kat area ketereh
memang agak jauh tapi berbaloi baloi
thanks tu cikji sebab kenalkan kedai ni





char kue tiow besar spesel
harga baru rm6.50
rasa memang tiptop tapi aku selalu order cakap masin sikit.hehe
udang saiz terbaikkkkk
memang puas hati





letak lada jeruk untuk bagi lagi kick
kalau bagi aku setiap suapan kena beserta lada jeruk ni
letak kuah dia sikit bagi masam sikit
memang wajibla bagi aku dalam setiap menu kena masam masam.hehe






sementara menunggu order ralit la duk tengok tukang masak ni
free show gitu

hmm B, bila la boleh nak pergi ni?



p/s: entri dalam keadaan puasa, telan air liur jelah.huhu
pic kredit to facebook/angahcharkoeytiow





Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM