suami pembuli

assalamualaikum


B memang suka buli aku
mentang aku boleh drive sendiri
ada ke patut pegi kerja aku kena drive,
dia tidur siap rebahkan kerusi lagi
elok pulak dia terjaga bila dah nak sampai tempat keje aku

padahal akula yang dok bangun 4am masak nasi
bangun pulak 5am siap nak sahur
dia lepas sahur sambung tidur lagi sampai 630am
aku ni kena kemas dapur lagi, basuh baju, gosok baju lagi, buat itu ini
dahtu bila dia mengantuk, boleh pulak disuruh drivernya

sedih sungguh rasa hatiku ada suami pembuli
memangla bukan tiap hari tapi i tak suka tau
i nak la rehat rehat pegang tangan suami masa pegi kerja
kalau dah kena drive, pegang gear jelah jawabnya..
apalah nasib.huhu




gambar lama tapi ginila kalau tidur
dahla tidur ternganga
kadang siap berdengkur.hihi



Comments

  1. hahahaha..hasben aku plk memang tak harap aku drive kalo dia ada kat sebelah!dia kaki komen je, buat cuak aku nk drive. so dia selalu drive kalo nk ke mana2.

    tapi aku prefer/selalu drive sdiri ke tempat keje. kalo dia yg hantar, sharp kol 515pm da kol. padehal aku blk 530. time sibuk, bos panggil tetiba, mmg muncung le dia.

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM