Saturday, August 18, 2012

corat coret menjelang raya


assalamualaikum

pagi ni sahur terakhir dah
insyallah esok kita semua akan beraya
sahur terakhir aku ni di rumah mak
maklumlah dah ada ramai ramai watpe nak duduk rumah mentua kan.hehe
dah nak raya ni macam macam hal la pulak
simpang nak balik rumah suami memang tersumbat teruk
nasib baik ada lagi 2 shortcut yang boleh guna
musim raya ni memangla kerap berulang alik  rumah mak dengan mentua
nasib baik dekat je

bangun pagi ni pulak tetiba saja terasa naik ulser dalam mulut
elok bebenorla tu
saja taknak bagi aku bergumbira makan dihari raya la tu
geram sungguh
aku kalau dengan ulser ni memang musuh ketat
kalau naik bukan reti sekejap
menyampahs

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...