majalah aulad

assalamualaikum


nak bercerita about my new collection
bukan novel tapi majalah budak budak
majalah aulad; majalah prasekolah pertama di malaysia





majalah yang sangat menarik
bukan sahaja untuk kids
tapi untuk yang dewasa macam saya ni
sejak mengajar kat Tadika Aulad Pintar  ni baru saya tahu kewujudan majalah ni

memang fun and interesting sangat
kualiti kertas yang sangat bagus
pengisian yang colourful dan menarik
paling saya suka ruangan art & craft
sebab saya boleh guna untuk ajar my students

pengisiannya macam macam
ada lagu, ada cerita, doa, akhlak
ada subjek maths, sains, bahasa arab, english, sensorial, pengatahuan am,
pendek kata macam macam la ada
sangat sangat berguna untuk kindergarten teacher and kids itself

tapi awal tahun ni adala yang saya miss keluarannya
cadangnya nak langgan tapi tak terbuat lagi
nanti nantilah  :)




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM