ramadhan 2012 - 14th Day@Chicken Rice Shop

assalamualaikum

hari ke 14 aku tak bersahur
bangun tapi langsung tak makan dan minum
B saja yang makan

hari ni berbuka kat luar sebab kitaorang keluar shopping raya
pilihannya macam biasa Chicken Rice Shop
kali ni aku dah taknak jadi macam tahun lepas
last minit pegi nak tempah meja memang nan hadoo
so kali ni sampai je KB Mall aku terus pegi book meja




suami isteri yang gembira menanti waktu  berbuka





aku just ambik set for 2
tukar veggie pak choy dengan ipoh bean sprout
then tambah 2 nasi, 2 air dengan satu portion roasted chicken
CRS atleast patut bagi kurma during romadhon
sangatla tak sensitif
just my 2 cents.hihi






my fave iced lemon tea
tapi first time had this masa berbuka
nasib baik sedap
kekadang nama je restoran top
kalau tak kena gaya beverages pun tak best


aku makan sikit je
nasi memang tak habis
nasib baik ada yang kelaparan yang tolong habiskan
not my hubby, tapi anaknya yang tolong mamanya habiskan.hehe

satu je aku tak puas hati kalau mai makan CRS ni
platenya kecik sangat
meja pun kecik
nak makan memang tak selesa
bakul ayam tempat letak cutlery tu besar gedabak
kalau tak hati hati memangla ada yang makan nasi berkuahkan air.huhu




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM