Tuesday, August 07, 2012

ramadhan 2012 - 16th Day




assalamualaikum

dah masuk separuh bulan puasa
bersahur makin lama makin tak selera
aku terjaga dah 5am
so memang tak masak nasi
aku suruh B naik makan atas rumah akak dia saja.hehe
lepas tu aku goreng telur mata kerbau makan dengan kicap
B ambikkan nasi dengan sambal bilis dan ayam goreng

berbuka pulak aku beli kerabu mangga, kepak ayam percik dengan asam pedas rebus ikan kerisi
lepas tu suruh B belikan air asam boi dengan ayam madu kat bazar
berbuka pun makan sikit je tak bertambah
lauk memang tak habis
makin lama makin la tak tahu nak makan apa untuk berbuka dengan sahur



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...