ramadhan 2012 - 21&22th Day

assalamualaikum

wah dah 3hari blog tak berupdate
ada kerja yang perlu disetel dengan malas sikit.hehe
bila cuti berpuasa jadi malas pulak
kalau berpuasa cergas semacam
pelik sungguh :)

hari jumaat aku berbuka di rumah mak
dengan famili abang pun ada sekali
lepas maghrib terus balik rumah

on saturday pulak
suami ada jemputan berbuka diluar
sebab ada majlis berbuka puasa program anak angkat uitm
so aku lepak rumah sajalah
masak pun tak aku just makan donat saja
dah tak puasa kan.hehe
bila B balik baru aku makan nasi

bersahur sekarang pun dah tak payah bangun
suami cakap tak payah
dia naik makan rumah SIL saja
dia kesian kat bini dia, setakat dia nak makan sorang.hehe
sayang B... ;)



Comments