syawal 2012 - alahai baju raya



assalamualaikum

tak tahula kenapa dengan baju raya aku tahun ni
2 pasang siap, 2 pasang berjahit adalah dari tona warna yang sama
merah hitam, maroon, pink merah



rancangan asalnya nak kaler biru turqoise
later tukar ke warna ke ala lemak ketam
tapi tak jumpa bajunya
so aku beli yang kaler hampir sama merah hitam gitu
matchingla dengan tudungnya




later B pulak terbeli baju melayu warna maroon
patut dia beli kaler red chili
so tak matchingla pulak dengan baju aku



 

lepas tu B belikan dress jubah
pun tona ala merah tapi still tak sama dengan baju B




so aku pun terpaksala hantar kain hantaran yang memang warna maroon untk dijahit
yang ni memang matching la dengan baju melayu suami
nasib baik sedara aku si tukang jahit tu nak terima lagi.hehe
nampaknya malam raya la baru dapat baju raya pertama aku

4 pasang baju baru tona sama
korang hadooo?hihihi
tulah kisah baju raya aku tahun ni


Comments