syawal 2012 - duit raya




assalamualaikum


tahun ni kerajaan perkenalkan duit baru
memang corak and warnanya cantik
tapi aku tak suka sebab kertasnya licin
kecuali not rm10 ke atas okla kertasnya tak licin sangat
sebab kalau licin bila lipat nak masuk sampul raya tak cantik



B cuma tukar not 1, 5 dengan 20 sahaja
yang aku dapat pulak semua not 1
so aku tukar yang dengan tadika not 10 jugak


tahun ni duit raya yang ditukar oleh suami rm300
dapat je dari ofis dia balik terus pass kat aku
aku pulak dapat duit raya from tadika berupa duit raya rm100
memandangkan B lambat bawak balik sampul raya free
so aku dulu lagi dah memborong sampul raya
sebab excited nak  mengisi duit raya.hehe

lepas tu suami baru balik balik sampul duit raya free sampai 50 pieces
so memang berlambak sampul lebih



sampul for kids from carduta
singgit 7 keping
so aku beli 10 paket total 70 keping sampul duit raya
aku sangat like dengan sampul ni
sangatla cute bagi aku compare dengan yang lain
tu yang borong sampai 10 paket.hihi
takpe, lebih boleh simpan



aku packing duit raya sorang saja
B malas join.hehe
seronok main duit raya macam ni
ni baru separuh
ada lagi yang tak packing




sampul yang dah berisi
for kids aku isi rm2 sahaja
sampul putih dengan sampul supermarket billion tu rm5
sampul bank islam tu rm10, rm20




sampul from bank islam
office B dapat sekotak
so each staff dapat 3 packets, 30pcs
sayang nak guna sebab sangat cantik.hihi

tak sabar nak bagi duit di pagi raya :)





Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM