dugaan...



assalamualaikum

hujung minggu yang sangat sukar bagi aku
akibat hasad dengki manusia
aku menghadapi  saat yang paling sukar bagi aku sepanjang tempoh berumah tangga ni
aku terima benda ni semua sebagai dugaan

dugaan yang pasti ada hikmah disebaliknya
sekarang pun dah nampak hikmah disebaliknya
cuma hati masih tak kuat lagi

aku seorang yang terlalu emosi
sungguh..
rasa tak daya nak terima semua ni
tapi insyaallah Allah ada bersama aku

satu masa benda ni semua akan berakhir jugak
buat masa sekarang ni cuma pohon dari Allah kuatkan hati, tabahkan hati
Allah selalu bersama orang yang benar
aku yakin!

dosa orang lain, nape aku yang disakiti?
kau dah takde kena mengena, so back off!!!!!



Comments

  1. bakpo nyer muis?

    sabar banyok dehs...

    ReplyDelete
  2. biasala kalau kawin dengan ex suami org gak, adala masalah skit.hehe
    tapi takpe, semua dh setel pun, harapnya ok jelah semuanya

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D