jaga anak




assalamualaikum

bila dah setahun lebih ni saya still tak dapat baby lagi
adala mulut mulut yang kurang asam mengata dan memerli saya

ada yang cakap saya ni kebudakan lagi
ada yang cakap saya ni garang sangat
ada yang cakap saya ni sensitif terlebih
ada yang cakap saya ni manja teramat
aka suka menangis lalalala

mulut mulut tu termasukla mulut adik beradik dan mak saya.huhu
sedih saya tauuuuu
ada ke cakap gitu kat saya

dah ada anak nanti pandai pandaila saya jaga anak saya
bukan saya tak biasa jaga budak
setakat nak mandikan, basuh berak, nak tidurkan semua saya retila

takpe, dah ada anak nanti saya akan buktikan saya ni dah cukup matang dan dewasa
untuk membela anak saya nanti ;p




amacam? gaya dah ada kan?hihihi





Comments

  1. ada gaya mutu keunggulan hihi.sama2 lah kita berusaha yer

    ReplyDelete
  2. haish org2 ni..suka bckp psl org kan..sbar je lah..

    ReplyDelete
  3. cikji: tengah berusaha la ni.hehe

    ReplyDelete
  4. aney: tula apa orang kata dont judge a book by its cover.huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D