Tuesday, October 16, 2012

jaga anak




assalamualaikum

bila dah setahun lebih ni saya still tak dapat baby lagi
adala mulut mulut yang kurang asam mengata dan memerli saya

ada yang cakap saya ni kebudakan lagi
ada yang cakap saya ni garang sangat
ada yang cakap saya ni sensitif terlebih
ada yang cakap saya ni manja teramat
aka suka menangis lalalala

mulut mulut tu termasukla mulut adik beradik dan mak saya.huhu
sedih saya tauuuuu
ada ke cakap gitu kat saya

dah ada anak nanti pandai pandaila saya jaga anak saya
bukan saya tak biasa jaga budak
setakat nak mandikan, basuh berak, nak tidurkan semua saya retila

takpe, dah ada anak nanti saya akan buktikan saya ni dah cukup matang dan dewasa
untuk membela anak saya nanti ;p




amacam? gaya dah ada kan?hihihi





4 comments:

cikji said...

ada gaya mutu keunggulan hihi.sama2 lah kita berusaha yer

OrenJes said...

haish org2 ni..suka bckp psl org kan..sbar je lah..

muis ismail said...

cikji: tengah berusaha la ni.hehe

muis ismail said...

aney: tula apa orang kata dont judge a book by its cover.huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...