Tuesday, October 02, 2012

leisure time: memang itu cinta



assalamualaikum

dah lama tak isi masa dengan novel
tak sempat nak beli, tak sempat nak pinjam, tak sempat nak baca



novel dari penulis tak glamer
kalau nak harap beli memang tak la
tapi yang ni i pinjam saja
rm0.50 sehari
biasa pinjam seminggu
baru rm3.50.hehe

ringkasan novel ni?
macam hampeh baik tak payah baca
cerita ala tak logik: ada ke patut si heroin aka si isteri pantang salah sikit akan sepak terajang suami
hebat sungguh gambarannya, yang suami tu tunggul kayu agaknya redho saja
pastu kesinambungan tak ada
yang paling pelik si kembar heroin ni mati masa kecil 
sebab dicampak oleh penyamun yang ceroboh rumah dia
masalahnya ayat sebelum tu cakap masa rumah diceroboh mak heroin tengah mengandungkan dia dengan kembar dia
pastu tetiba lepas penjahat tu ceroboh nak rompak dorang, sebab tulah datuk X(lupa nama) berdendam dengan famili heroin
puas aku belek memang aku tak faham langsung apa kaitannya

kesimpulannya, orang nak buat novel awak pun nak buat novel


1 comment:

skulluv said...

bagi teguran elok2 sikit..biar dia semangat nak baiki apa yang tak betul.hehe jangan marah ye...

sepenaraya.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...