Wednesday, November 28, 2012

first date kami



assalamualaikum

pagi pagi bila dengar hot fm nak g kerja
mesti banyak dapat idea untuk aku tulis blog.hehe

dah lama ritu keluar issue first date
so terbayang bayang la di fikiran aku dulu cane pertemuan pertama dengan suami 
dok terkoya la seorang sambil drive tu.ahakss

19 januari 2009
masa tu aku kerja di ikbn bachok
suami pulak baru bertukar dari putrajaya

first impression aku?
menyampah! sebab aku rasa dia koya
mentang awak baru balik dari kl
dengan percakapan dengan gaya rambut
eeii memang menyampah je

dahla suka mengusik aku
kalu sembang apa apa dia je nak menang
macam dia la hebat tahu semua

dahla rambut belah tengah
bajet hensem la tu
tapi tulah orang cakap bila benci lama lama jadi suka

hmm tak salah la apa orang cakap tu
dah selalu sangat mengusik aku
sampai aku pun terjatuh  kerusi  hati.hehe
menyampah je

so our love story goes on and on
takdelah straight je kisahnya
adala bengkang bengkoknya
tapi dah namanya jodoh menjelang hujung tahun kami selamat ditunangkan
after 7months terus bernikah
la ni dah setahun 5 bulan kami sebagai suami isteri

semoga dipanjangkan jodoh kami
insyaAllah :)



dulu menyampah
sekarang cinta ler .. ;)




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...