kedai buku & alatulis nur iman, bachok


assalamualaikum

hari ni nak promote kedai baru buka
hakmilik my dearest friend,  tc Na and hubby
walaupun tc na dah ada fixed job tapi still ada niat nak memajukan diri
nak berbusiness untuk menambahkan lagi koleksi emas 916
muahahaha.. (sori kak na, just kidding)

dalam islam pun digalakkan berniaga
so aku memang support tc na punya business ni 200peratus


Rasulullah pernah bersabda yang bermaksud: “9/10 rezeki itu adalah datang daripada perniagaan.



so semalam first time aku berkunjung ke kedai tc na
sempatla grab satu novel
saja support business kawan
siap dapat diskaun lagi.hehe
pastu beli novel dapat newspaper free lagi tau
tapi spesel untuk aku sajalah.ahakkksss




kedai buku dan alatulis nur iman
lokasi memang strategik
betul betul kat hadapan SK Badak & SMK Badak, Bachok, Kelantan
harapnya buka sekolah nanti semoga diserang oleh students kat situla
wah berharap bagai macam kedai aku yang punya saja.kihkihkih







antara koleksi buku dan majalah sebagai permulaan
dah survey semalam ada beberapa novel yang best best
bolehla menambah koleksi lepas ni.hehe
untuk tahun depan aku nak langgan majalah aulad dekat sini sajalah
tak payah beli kat kedai bawah
baik support bisnes kawan dari orang luar kan..hehe






Comments

  1. Salam..nk tnya klu nk binding cover mcm majalah..sbiji je bleh dop..brp rege

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM