petal penny chiffon dress from poplook.com


assalamualaikum

nak tayang pembelian pertama aku dari poplook.com
dah basi pun baru nak tayang.hehe
penny chiffon dress dah macam jadi kegilaan je
asal ada stock je tak sempat nak beli dah habis stock
asal dorang buat giveaway beribu yang cuba nasib
termasuk la aku.huhu
manala tahu menang sepasang savela rm69.kihkih

kalau sebelum ni tengok orang dok beli yang design polkadot
memang aku berkenan la
lepas tu bila keluar polkadot warna maroon aku tak sempat nak beli
later, keluar pulak petals punya design
masa aku nak beli online tu, ada size S je

so bila tengok balik kat fb poplook
rupanya ada style online shop ni dorang beli borongla kot dari poplook
then lepas tu jual balik
tapi harga dah up la sikit

so aku pun terbeli la sepasang warna hitam petalnya purple
harga dah jadi RM75 tapi tak kisahla
anggap harga postage je
kalau beli direct dari poplook free je delivery charge

tapi aku lagi suka beli balik dari online shop kot
sebab kita tak payah nak berebut rebut kejar masa nak bayar online semua
kita pun leh communicate direct dengan seller
pastu bila dia send dress tu siap dapat free gift lagi
aku dapat free gift fridge magnet, comel je.hihi
sy memang suka barang free




aku beli size M
memang selesa sangat bila pakai
matching dengan heels memangla rasa ala princess ayu ayu gitu.hehe
tapi walaupun dress ni warna black and double layer
tapi aku still pakai aku punya maxi inner
watpe bertudung kalau pakaian jarang kan?


next dalam list aku nak beli yg ni pulak
tengok semalam ada stock lagi




which one is better?
yellow ke aqua?
;)








Comments

  1. Comella dress ginih. Ayu sungguh2 nah. Aqua tuh lawaaa.

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM