Thursday, January 03, 2013

'nak ocoh ticer is'



assalamualaikum

hari terakhir di minggu pertama yang memang memenatkan mental dan fizikal
sempatla nak berblog jap.hihi
nak bercerita pasal orang studebts di sini
student baru, comel cute mute
nama terpaksa dirahsiakan

masa makan tengahari aku nampak dia guna tangan kiri
so aku tegurla suruh makan guna tangan kanan
di tengok je muka aku and terus nangis
lepas tu angkat tangan tunjuk penumbuk kat aku
amboi amboi..dahla saiz badan leh tahan gak

pastu sebelum dia masuk kelas aku terjumpa la dia lagi
nak tahu apa dia cakap bila tengok muka aku?

sambil angkat tunjuk penumbuk 'besar' dia tu..
"nak ocoh?"  atau dalam bahasa kelantan 'nak gocoh?' atau bahasa standard 'nak gaduh?'

huhuhu uptodate sungguh perangai budak sekarang ni
kalau anak aku mau je aku rotan
amboi amboi amboi..kecik kecik dah nak tunjuk samseng ye..
pengaruh tv dan rakan sebaya la ni
sabar sajalah..









1 comment:

Orga said...

apsal tak tepek gambar?baru orang ramai boleh mengenali siapa gerangannya itu...hm~, sikit-sikit nak gaduh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...