suami ke penang



assalamualaikum

isnin lepas suami ke penang
ada persidangan pembantu akauntan
tahun ni diadakan di hydro hotel, penang

so pagi isnin b gerak and semalam dah selamat sampai
3 hari dua malam je
so dua malam tu aku balik tidur rumah mak je
lepas ambik  suami malam terus gerak balik rumah mentua

pemergian suami kali ni aku rasa macam biasa jelah
rindu jugak takde teman tidur.hehe tapi okayla
lagipun rumah mak ada anak anak sedara
teringat yang sebulan lepas kawin dulu suami tinggal pergi kursus ke kenyir nak baca klik sini
menangis nangis aku lepas hantar suami.hehehe

bila suami balik selain dari tak sabar nak jumpa suami
mestila jugak tak sabar nak tengok apa yang suami belikan kat sana.hehe



suami sampai dalam 8 malam
dia cakap dah kenyang so aku nak makan McD sajalah
just order beef burger dengan bubur ayam
tapi bila sampai rumah dibedalnya pulak burger aku.huhu
so kita makan bubur ayam je tak kenyang tau
tambah pulak dengan megi tomyam cup
baru leh lena sampai ke pagi.hehehe




oleh oleh dari penang
jeruk, baju tidur dengan FM penang
lupa nak kirim key chain jugak





terjumpa dalam kot suami
borang tempahan jeruk yang orang bagi kat hotel
tapi suami beli sendiri kat pasar malam je






dari persidangan hubby
tahun ni dapat beg laptop lagi
of kos la jadi milik aku.hehe
cantik je hitam and belah dalamnya merah
compartment pun banyak
yang penting ringan je
terus campak beg laptop yang lama tepi dinding.kihkihkih
buku nota tahun n tak berapa cantik
yang persidangan dua tahun lepas lagi cantik siap hrd cover
oh ya selain kumpul keychain dengan wrapper
hobi aku jugak adalah kumpul buku nota ye.hehe
dan dapat jugak 8GB sony pendrive
bertambahla koleksi pendrive aku
tenQ ya suami.hehehe




penutup entri
akhirnya setelah berkurun panas terik 
pecah kepala buaya bak kata mak aku
akhirnya hujan turun jugak
bumi pun sejuk
aku pun tidur malam sejuk
ekeke macam tahu tahu je suami kita balik malam tu wakaka
;p




Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D