demam corak tribal



assalamualaikum

sekarang ni trend corak tribal la pulak
sana sini orang dok pakai corak ni
 masa di KB mall isnin lepas macam macam jenis produk dengan corak tribal yang aku jumpa
dress, seluar,  blaus, skirt, tudung, kasut, handbag macam macam lah
sikit sikit lagi undies semua pun bercorak tribal jugak agaknya huhu

ada je kawan yang jual tudung corak tribal
tapi aku belum terjebak beli lagi
tapi semalam aku pun dah terjebak beli satu blaus tribal jugak
memula tu try dress corak tribal ni
free size tapi ketat la pulak mengikut bentuk badan

then cari cari lagi terjumpa blaus trend sekarang yang labuh belakang senteng kat depan
tapi yang ni belakangnya betul2 labuh ala dress
dan bahagian depannya labuh paras betis
okla tu so aku grab la sehelai
nak try pkai dengan skinny jeans
kalau pakai dengan skirt takut serabut sangat kot



free size tapi dah try dengan baju kurung selapis lagi pun still lose
saja beli tone oren sikit
asik dok pink, purple merah je aku ni.huhu
nak pakai untuk dinner kat chim chum malam esok ;)





Comments

  1. cantik!!

    until now husna belom lg terjebak dgn fenomena tribal nih..=D

    ReplyDelete
  2. esok time dinner jgn lupa snap pic tau....nak tengok heee :D

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM