Thursday, May 02, 2013

leisure time: royalti: amanah dikhianati



assalamualaikum

semalam cuti hari pekerja tapi aku tak kemana mana pun
just duduk rumah basuh baju, lipat baju
then layan movie non stop
petang sikit gerak pi rumah mak
tu jelah aktiviti boring hari cuti aku.hehe





terjumpa buku ni
nampak menarik je
aku kan peminat merah.hehe

selama ni memang tak ambik tahu sangat pun pasal isu Royalti ni
dah baca buku ni barula tahu nape dok kalut pasal royalti ni
malasla nak cakap lebih lebih
tapi berdasarkan apa yang aku baca and atas dasar aku anak kelantan
of kosla aku sokong merah kannnn...

terus terang cakap aku tak kisah siapa nak tadbir kerajaan
yang penting kelantan aku tetap nak PAS
walaupun mak ayah penyokong tegar biru,wakaka
;)






2 comments:

Orga said...

amvoi..terus terang nampak...takper, kita tawakal jer, tengok apa keputusan pru nanti, hehe...

dhiera said...

aip.. undi itu adalah rahsia~ kihkih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...