selepas 11 tahun


assalamualaikum

dah hampir 11 tahun sejak kali terakhir aku pakai skirt
lately tetiba rasa nak start pakai skirt balik
disebabkan aku ni bukan kategori ayu
so skirt memang tak masuk senarai la kot
tapi disebabkan sekarang ni asyik pakai dress so terbuka hati la nak berskirt pula

selama ni dok usha orang pakai skirt dengan blaus nampak cantik sesangat
so minggu lepas kebetulan aku lalu depan satu kedai
dia buat sale on jubah
so aku singgah la ingat nak tambah koleksi jubah tapi takde saiz la pulak

bila pusing je dalam kedai tu nampakla ada dia jual blaus dengan skirt juga
kebetulan nampak blaus ala ala hindustan gitu
aku terus ambik try and berkenan
so mintak skirt juga untuk dimatchingkan..
terus la rasa ayu gitu..

aku pun terjebakla beli sehelai skirt untuk testing
manala tahu kot pakai tak selesa 
tapi kalau rasa selesa je bolehla tambah koleksi skirt lagi lepas ni
disebabkan tamak dua helai blaus ala hindustan aku ambik dua helai corak sama
warna je lain..

masa tu aku otw nak ke tempat kerja
aku terus je pakai blaus dengan skirt yang baru beli tu
jubah aku pakai sebelum tu masuk plastik
bila sampai tadika semua cakap aku beli murah and cantik
nampak lainla sikit aku dari biasa
terus rasa konfiden nak pakai skirt
ok je pun takdela rasa serabut and susah nak gerak pun.hehe



suka sangat blaus dengan skirt baru kita ni..
actually snap gambar ni nak send to hubby nun jauh di putrajaya
mesti dia miss kat bini dia ni.kihkihkih




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM