menang 20k dari shell malaysia


Assalamualaikum...

kelmarin tetiba dapat mesej dari nombor tak kenal
kononnya mesej dari shell malaysia
kononnya aku dah menang rm20k
wahh kayala macam ni
takde angin tak ada ribut tetiba orang nak bagi duit free
takkan tak nak kan? Hehe
meh sini aku tempek kat sini yang aku buat screen shot




tapi kalau sapa yang percaya lagila tak masuk akal.hehe
aku layan jugak
sebab kesian kredit dia mesti banyak habis nak mesej ramai orang 
so aku layankan jugak.hihi
nampak tak apa yang aku tulis tu? wakaka

yang tu kalau mood aku tengah elokla
kalau macam yang dulu pernah dapat 2x dari company apa ntah aku tak ingat dah
aku reply jugak tapi aku sound baik punyala..
memangla dia takkan layan kan tapi atleast mesej masuk mestila dia baca
biarla dia tahu bukan semua orang ni bodoh gilakan duit

yang kelakarnya kalau tengok dari mesej tu dah boleh tahu tipu sangat
dah tulis rm20 000 yang pergi tambah ribu lagi kenapa?
dah sah sah la 20, 000 tu dah dibaca sebagai dua puluh ribu

then lagi penggunaan bahasa bercampur english melayu
takkanla company besar nak buat mistake macam tu
ada ke your card telah berjaya + menangi grand prize dr....
memang kelakar la..

kesimpulannya jangan nampak orang nak bagi duit je terus percaya hidup hidup
ingat senang dapat duit macam tu saja?
macamla duit jatuh dari langit.huhu

next time aku nak share bab bab tipu dapat duit jugak
tapi yang ni melalui emel
lagi besar jumlahnya.hehe









Comments

  1. i pun selalu reply tp selalu i reply email haha. nampak sgt menipu tp yg peliknya ada jugak yg percaya. how on earth la dorg boleh caya kan -____-"

    ReplyDelete
  2. betol...selalu jugak dapat msg cenggini...lagi banyak kalau melalui emel...tapi tak tau macam mana ada org boleh tertipu...sebab memang sah2 org tu tiba2 nak bagi duit (baik hati sangat2 hihi) kan dan nampak sangat penipuan di situ

    ReplyDelete
  3. kelas jawapan tu.. 1 juta.. rupiahhh.. hee

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM