demam af dolu dolu


Assalamualaikum

malam ni balik tidur rumah mak
tetiba ternampak koleksi cd af zaman dolu dolu.huhu
terus ambik mainkan kat laptop
nasib baik elok je lagi

teringat pulak zaman kegilaan af dulu
tapi aku tak layan semua season pun
yang paling aku suka season 2 la yang zahid jadi pemenang
lepas tu layan yang season 3 pasai ada mawi, huhu



teringat pulak masa ni aku tengah diploma kat uitm machang
tak cukup dengan tengok yang live malam konsert aku tak miss jugak yang siaran ulangan
siap hafal lagi masa siaran ulangan pukul berapa

kalau tengahari memang aku berkejar la balik kelas, cepat cepat pegi makan and panjat naik tingkat 4 semata mata nak tengok af
kalau aku sorang kawan taknak join pun aku tade hal
tak muat duduk kat kerusi aku bedal duduk kat tangga, bersila kat lantai.hehe
minat punya pasal sanggup je

time outing pulak memang tuju kedai jual cd la
tiap minggu dok tertunggu tunggu nak beli cd konsert mingguan
masa tu aku memang supportla cd cetak rompak ni.wakaka

kalau af 2 ni bukan aku je suka, tapi mak pun suka
sebab dia minat zahid.hehe
aku asyik repeat berapa puluh kali pun mak layan je.hehe
dulu murah je pun dalam rm5 je sekeping

tapi lepas yang af 2 tu aku dah tak taksub sangatla
tak tengok pun dah tak kisah
sebab dah tak ada peserta yang menarik minat aku
nanti nak start pulak af yang baru ni agak agak best ke tak?





Comments

  1. serupolahhh,dlm byk2 af, af 2 hok paling sedak sekali.

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM