Sunday, September 08, 2013

cctv




assalamualaikum

sampai je tadika pagi tadi aku pelik
sebabnya 3,4 orang kawan aku berdiri depan pintu sambil senyum senyum
apahal?
dengan cuaknya aku melangkah naik
terus masuk pintu belah kiri sebab na [unch kad dulu
tapi dah terintai intai macam pencuri
dorang gelakkkk saja
apa kes ni? 
bila langkah masuk je dongak sikit omg
rupanya cctv baru siap pasang 
kemain besar gedabak skrin pengawasannya





setiap corner tadika ada
kat daycare, playroom, hallway, ruang ofis, ruang tangga and ruang depan pintu masuk tadika
pendek kata lepas ni dah tak bolehla nak piat telinga student wakaka
hipokrit habisla semua ticer lepas ni
lakonan itu penting.muahahaha

tapi yang kelakarnya semua students kemain la jakun 
asik dok cakap tv besar boleh nampak dorang gerak gerak dalam tu
ish ish ish padahal anak orang hebat hebat
jakun korang ye tak pernah tengok cctv, kesiannnnnnn ;p





6 comments:

cha said...

haha okla tu dh ada cctv :p

wawa syaida said...

hihihi mesti budak-budak ni suka kan...selalu tengok tv kat rumah dorang tak masuk muka sendiri hihi

muis ismail said...

@cha
ticer la pulak yang tak okayyy.hehehe

muis ismail said...

@wawa syaida
tulah wawa, bila melintas ofis je menyinggah tengok skrin cctv..huhu

muis ismail said...

@wawa syaida
tulah wawa, bila melintas ofis je menyinggah tengok skrin cctv..huhu

muis ismail said...

@wawa syaida
tulah wawa, bila melintas ofis je menyinggah tengok skrin cctv..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...