Saturday, September 21, 2013

entri tak tau nak letak tajuk apa



assalamualaikum

malam tadi merajuk dengan suami
so tidola awal tak makan
petangnya masa otw balik dari kota bharu dah tapau kfc
tapi merajuk punya pasal nak makan pun dah tak selera
ntah pukul 2,3 pagi kot tersedar dari tido rasa lapar, rasa senak ulu hati
mesti dah kena gastrik anginla ni

dahla petangnya dalam pukul 3 makan nasi sikit je
so bangun macam biasa muntah muntah sebab angin
perut pun dah rasa sebu
rasa lapar tapi taknak makan nasi
pergi tuisyen bawakla kfc seketul dengan tropicana twister

kebetulan pulak bangun paginya start cirit birit
tak pasal pasal ni mesti gara gara tomyam yang aku beli semalam
dok berulang alikla ke tandas
badan pun rasa letih je
singgah rumah mak sapu minyak angin sikit dan tertido

mak suruh makan pil chi kit teck aun tapi aku tanak sebab tak reti nak makan
ayah pulak suruh kunyah pucuk jambu pun aku taknak sebab pahit
ayah ajak makan nasi tapi taknak jugak, so makan jelah kfc sejuk
lapar punya pasal seketul paha tu rasa macam tak cukup je, rasa sedappppp sangat
padahal sebelum ni aku memang tak pernah ngap paha ayam

dalam pukul 4 lebih baru gerak balik jelawat
masak nasi tapi still tak makan makan
perutnya kemain berkeroncong lapar
ajak suami makan chicken chop tapi ntah jadi ke tak tak tahula
cane nak pergi makan kalau perut dok memulas mulas
takkan nak ulang alik ke jamban pulak.huhuhu

kalau esok still cirit birit lagi apalagi mc lah aku
badan tengah letih letih macam ni tak kuasa nak mengadap bebudak
kang tak pasal pasal aku bertukar jadi singa

okay nak solat isyak dulu :)






1 comment:

skulluv said...

pil chek ka ta un tu senang je nak makan. masuk dalam muluut, minom air. abis..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...