clementine from the poplook




assalamualaikum


selasa lepas the poplook http://thepoplook.com/ ada keluarkan another maxi dress
tengok gambar macam cantik je macam cute je.hehe



clementine maxi dress
corak bunga kecil kecil comel sesangat


mula mula aku grab untuk adik ipar
dia nak warna navy
aku pulak macam berkenan warna nude ni tapi aku beli lambat sikit sebab nak tunggu review di tpl group
esoknya tengok ada review yang macam best je clementine ni
so aku cepat cepat grab sebelum baju ni oos.hehe

berbelah bagi mulanya between 2 colors
tapi kawan aku cakap grab yang ni je
so aku pun grab la saiz M

yang adik ipar sampai khamis
yang aku punya sampai sabtu
esoknya pergi kerja terus la pakai
kata baju baru kan.hehe
lagipun masa cuti sekolah ni je pun nak pakai dress macam ni
nanti bila dah start students masuk takde maknanya nak ala ala princess macam ni
pakai cotton sudah.huhu



yang belah kiri adik ipar punya, kanan aku punya
both saiz M
material dress ni best cuma bawaH ketiak macam sempit sikit
 n labuh sikit kena alter bawah dalam1inci lagi kot

bulan ni macam banyak je belanja beli 2 dress, 2 blaus, beli purse, beli jubah
tapi takpela, jual barang lama yang tak pakai boleh spend buat  beli barang baru.
thanks to group preloved.hehehe
bijakkkk bijakkkk.... ;p







Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM